سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
کسب درآمد
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :26
کل بازدید :197375
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/1
9:48 ص

کتزیوتیپ برند ares

نوار کششی ares :

– درمان درد عضلاتی و صدمات ورزشی
– افزایش گردش خون
– پشتیبانی از عضلات و مفاصل
– جلوگیری از خستگی و آسیب دیدگی
– بالا بردن عملکرد فیزیکی
– جنس نوار از الیاف پنبه بدون لاکتس و ضد حساسیت
– امکان استفاده در حمام و استخر (ضد آب)
– دارای خواص دارویی نمی باشد
– دارای ضخامت و وزن شبیه پوست بدن
– استفاده راحت
– ساخت کره

 

 

> نقد و بررسی نوار کششی ares


نوارهای درمانی کششی Kinesio Tape یا Kinesiology Tape چیست؟
یک نوار پارچه‌ای همراه با چسب اکرلیک است که معمولا  به منظور درمان آسیب‌های ورزشکاران و اختلالات فیزیکی گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این نوارها در اواسط دهه 1970 اولین بار توسط  یک پزشک ژاپنی دانش آموخته آمریکا به نام دکترکنزو کیسی  (Dr. Kenzo Kase) که متخصص فیزیوتراپی و طب سوزنی است،  در ژاپن مطرح شد.

 

هدف نوار درمانی الاستیکی (Elastic Therapeutic Tape) چیست؟
نوارهای کینزیو به واسطه نیروی کشسانی، پوست بدن را بلند کرده و آن را از دیگر لایه‌های بافت بدن جدا می‌کند. فضای خالی به وجود آمده به خون اجازه می‌دهد تا جریان بیشتری پیدا کرده و به این شکل توانایی بدن در پاکسازی مایع لنفاوی افزایش یافته و التهابات با سرعت بالاتری التیام می‌یابند.با توجه به اینکه  استفاده از این چسب ها باعث  بهبود گردش خون  میشود، حتی از سردرد ورزشکاران هم می کاهد. در صورتی که این نوارها به درستی به کار گرفته شوند، می‌توانند درد را از تاندون‌ها یا التهاب‌های ماهیچه‌ای بیرون کشیده و اسیبها را بهبود بخشند. این چسب ها دارای موادی هستندکه با توجه به هر رشته درنقطه ای مخصوص چسبانده می شوند، تا درد ناشی از ورزش های سنگین را در آن منطقه کم کنند و هم استحکام لازم را درپوست وعضلات برای مقاومت دربرابرفشارهای خارجی را ایجاد کنند.
در کل هدف اصلی از به کار گیری  این درمان تخلیه کردن،محافظت و حمایت از آسیب دیدگی های خاص، کاهش حرکت مفصل و جلوگیری از بروز آسیب های بعدی است. نتیجه استفاده از کینزیوتیپ، استراحت دادن به مفصل است و موجب می شود که فعالیت متابولیکی در ناحیه مورد نظر در سطح بالا حفظ شود و از بروز آسیب ناخواسته به بافت عضلانی جلوگیری خواهد شد. همچنین روی پوست بدن فشار موجود روی نورون‌های لامسه راکاهش داده و از درد بدن می‌کاهد. همچنین استفاده از این روش می‌تواند حجم مایعات را در بدن بیماران سرطانی کاهش دهد اما در میان ورزشکاران رایج‌ترین اثر این روش کاهش درد است.

چه زمانی می توان کنزیو تیپ را به عنوان درمان در نظر بگیریم؟
شما می توانید بلافاصله بعد از احساس درد از این درمان استفاده کنید. درد صدای بدن است و به مغز شما خبر می دهد تا از خود حفاظت کنید و فورا” فرایند درمان را شروع کند. بنابراین استفاده از نوار کنزیو تیپ می تواند شدت التهاب آسیب را کاهش دهد. این نوار کشی را می توان قبل از استفاده از مرحله یخ درمانی در روند درمان آسیب بکار برد. اگر قبل از گذاشتن نوار کنزیو تیپ از یخ استفاده کنید قدرت چسبندگی نوار روی پوست کم خواهد شد و در نتیجه تأثیر عمل آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد زیرا چسب نوار برای فعال شدن به گرما نیاز دارد.