سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، راهصواب و هدایتش را به او می نماید و به او توفیق فرمانبری ازخود می دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
کسب درآمد
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :104
کل بازدید :198404
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/17
8:2 ص

در اوایل هفته با توجه به افزایش قیمت میله گرد ، بیلت هم افزایش داشت و تا روز دوشنبه به مرز 680 تومان در انزلی روی تریلی با 3 درصد مالیات ارزش افزوده رسید. اما از روز دوشنبه با کاهش قیمت میله گرد قیمت بیلت هم سقوط کرد و تا 650 تومان در انزلی برای سایز 150 پایین آمد.

عرضه کنندگان سی آی اس بسیاری از اعتبارات قابل تحویل را به بهانه تحریم ایران به مشتریان دیگر می فروشند این مساله باعث نگرانی از عرضه بیلت در طول یکی دو ماه آینده شده است. واردات بیلت که در اردیبهشت ماه تا سقف 383 هزار تن به بیشترین حد خود رسیده بود در دو هفته اول مرداد ماه ( 24 جولای تا 5 اگوست ) به 64 هزار تن رسیده است. اگر به هر دلیلی تقاضای میله گرد و مقاطع افزایش یابد محققا قیمت این کالا به نحو سرسام آوری افزایش خواهد یافت.

 اما نباید فراموش کرد که ماه رمضان در پیش است و از طرف دیگر قیمت مقاطع نمی تواند بیش از این افزایش یابد . فروشندگان خارجی، بیلت را 610 تا 630 دلار سی اف آر بنادر شمالی فقط به صورت نقدی نه اعتبار اسنادی در حجم بسیار محدودی به ایران پیشنهاد می کنند .