سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوق، خوی صاحبان یقین است . [.امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
کسب درآمد
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :3
کل بازدید :196817
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/1/9
10:58 ع

فروش 2000تن پرس ذوبی

درجه یک 

قیمت توافقی


  
  

فروش 1000تن پرس روغنی

بدون روکش وگالوانیزه

قیمت  توافقی


  
  

ارزش فولاد قراضه در قیمت پایین آن است. بهای نیکلی که از قراضه فولادی و با قیمتی ناچیز به دست می آید بسته به شرایط اقتصادی و موقعیت جغرافیایی، معادل نیکلی است که در بورس فلزات لندن معامله می شود. در چند برهه زمانی طی سال 2009 اختلاف بهای نیکل به دست آمده از قراضه فولادی و نیکل خالص به کمتر از 5 درصد رسید،در حالی که در ایالات متحده این دو تقریبا هم ارزش بودند؛ یعنی بهای نیکلی که از فولاد قراضه به دست می آمد معادل نیکلی بود که از سنگ معدن استخراج می شد.
اگر تولید اولیه نباشد، قراضه ای هم در کار نخواهد بود. حدود یک قرن پیش، فولاد زنگ نزن تماما از عناصر دست اول تولید می شد؛ در آن زمان هیچ کس توجهی به بازیافت مواد نداشت. طی گزارش اخیری که از موسسه تحقیقات بازار فلزات و فولاد
(Steel and Metals Market Research) منتشر گردید، معلوم شد میزان تولید قراضه فولادی در سطح جهان، طی سال 2008 به متوسط 43 درصد رسیده است که البته این رقم تنها نشان دهنده میزان قراضه ای است که به کارخانجات تولید فولاد زنگ نزن تحویل شده و کل قراضه تولید شده را در بر نمی گیرد...


  
  

 

اگر بنا باشد مذاب فلزی روی سطح یک عامل خارجی(جوانه زنی غیر همگن)، خواه دیواره های ظرف باشد و یا ناخالصی های غیر قابل انحلال منجمد گردد لازم است که سطح این عامل توسط مایع خیس شود. لازمه بعدی تشکیل این جوانه این است که مایع بتواند به سهولت روی عامل خارجی منجمد شود. به این دلیل زاویه تماس بین سطح عامل خارجی و فلز جامد دارای مفهوم تئوریکی مهمی در تشکیل جوانه می باشد.

هنگامی که زاویه q کوچک است، فصل مشترک بین عامل خارجی و جامد دارای انرژی سطحی کمتری بوده و تحت این شرایط اتمهای فلز مایع به سهولت تشکیل نطفه فلز جامد را روی سطح عامل خارجی می دهند .

زیرا سیستم تمایل به از بین بردن فصل مشترک مایع و عامل خارجی را که دارای انرژی زیاد می باشد دارد.


اگر q، برابر 180 درجه باشد، فلز مایع به سهولت روی سطح عامل خارجی منجمد نمی شود چون در این حالت انرژی فصل مشترک بین عامل خارجی و جامد زیاد است.

درنتیجه درجه اثر هر جسمی به عنوان کاتالیزور جوانه زنی تابعی از زاویه تماس می باشد که توسط عواملی از قبیل ساختمان شبکه کریستالی عامل خارجی و فلز جامد و ماهیت شیمیایی سطح عامل خارجی تعیین می گردد.

وقتی که زاویه کوچک است جوانه زنی با مقدار کمی فوق تبرید اتفاق می افتد زیرا رشد نطفه نیز در جهت از بین بردن فصل مشترک مایع و عامل خارجی یعنی در جهت تقلیل انرژی می باشد و اگر زاویه تماس بزرگ باشد مقدار فوق تبرید بیشتری برای شروع جوانه زنی لازم است.
اغلب فلزات تجارتی دارای تعداد کافی ناخالصی های غیر قابل انحلال مختلف بوده که باعث شروع جوانه زنی با فوق تبرید به مقدار 1 تا 10 درجه می گردد، اگر برای مقاصد معین تعداد هسته های موجود کافی نباشد ممکن است از تلقیح عوامل جوانه زنی به مذاب استفاده کرد. در اینجا لازم است اشاره گردد که در کاربرد مواد جوانه زا و یا کاربرد عواملی که باعث ریز شدن دانه می گردند باید دقت کافی مبذول داشت و تمام جوانب را در نظر گرفت.
عامل جوانه زا ماده ای است که عمدا" به مذاب جهت ایفای نقش کاتالیزور جوانه زنی اضافه می شود. ماده اضافه شده ممکن است ترکیبی غیر محلول در مذاب باشد که ایجاد زاویه تماس کوچکی را با مذاب بنماید و یا ممکن است ماده ای باشد که با مذاب واکنش داده و سپس تولید کاتالیزور جوانه زنی را بنماید. ماهیت واقعی یک عامل جوانه زای خوب برای فلز بخصوصی به ندرت کاملا شناخته شده است و در عمل مواد جوانه زا به طریق ازمایش و خطا تعیین می گردند.(برای مثال تعدادی از جوانه زاهای الومینیوم در مقاله ای که در انتهای گزارش کار الصاق شده است، اورده شده است.) در علت به کار بردن مواد جوانه زا باید گفت که میزان جوانه زنی، ساختمان نهایی و خواص فلز منجمد شده را تعیین می نماید. هر دانه کریستالی از رشد یک جوانه بوجود می اید و تعداد جوانه قابل حصول در مذاب اندازه دانه های نهایی را در ساختمان قطعه منجمد شده تعیین می نماید و اندازه دانه ها خود تاثیر بسزایی روی خواص قطعه بر جای می گذارد. برای بسیاری از مقاصد بخصوص انجا که استحکام بیشتر مورد نظر است ساختمان با دانه های ریز توصیه می گردد واین بدان معنی است که تعداد زیادی هسته باید در مذاب بوجود اورد و سرعت سرد کردن را نیز باید کنترل کرد تا هسته ها فرصت عمل کردن پیدا کنند. سرعت سرد کردن در جوانه زنی نقش مهمی دارد زیرا احتمال دارد که تمام هسته ها کاملا در یک زمان عمل نکنند و این شاید بعلت ان است که تمام مایع در یک درجه حرارت نبوده و تمام هسته ها در یک مقدار فوق تبرید عمل نمی کنند. اولین کریستالهایی که به صورت جوانه در امده اند رشد نموده تا به کریستالهایی که در حال رشدند برخورد نمایند.
اگر زمان بین مراحل جوانه زنی طولانی باشد، کریستالها بزرگ شده و بعضی از کاتالیزورهای جوانه زنی را که ممکن بود تولید دانه جدید بکنند جذب می نمایند. اگر سرعت سرد کردن سریع باشد تعداد زیادی از هسته ها این فرصت را پیدا خواهند کرد که به صورت مراکز جوانه قبل از انکه بوسیله دانه هایی که در حال رشد هستند جذب شوند عمل نمایند. افزایش عوامل جوانه زای شناخته شده تا میزان معین این امکان را می دهد که انجماد را کنترل کرده و ساختمان نهایی ان را به دست شانس نسپاریم.
سرعت سرد کردن کنترل شده و افزایش عوامل جوانه زا روشهای متعارفی برای ایجاد قطعات ریختگی با دانه بندی مورد نظر می باشند.

89/9/10::: 8:29 ع
نظر()
  
  

مقدار 650 تن ذوبی

درجه یک برای فروش موجود در

کاشان

قیمت بصورت توافقی


89/9/5::: 8:57 ع
نظر()
  
  

قیمت بیلت سایز 150 میلیمتر در هفته گذشته 5 تا 10 تومان هر کیلو افت کرد. سایز 150، تا 710 تومان روی تریلی با 3 درصد مالیات ارزش افزوده معامله شد. قیمت بیلت در بندرامام هم به 720 تومان رسید. روز سه شنبه که بازار مقاطع با بهبود روبرو شد قیمت بیلت کمی بالا رفت ولی حجم معاملات محدود است و تجار با احتیاط اقدام به معامله می کنند.

 در آخر هفته قیمت بیلت سایز 150 در انزلی به 710 تومان و بندرامام 720 تومان رسید. اکثر دست اندرکاران معتقدند که قیمت بیلت احتمال دارد به زیر 700 تومان هر کیلو در انزلی برسد ولی افت قیمت زیاد نخواهد بود. هفته گذشته حداقل قیمت پیشنهادی بیلت 620 دلار تحویل بنادر جنوبی ایران بود.


  
  

مقدار 100000 تن ذوبی درجه یک از کشور عراق

تحویل روی کشتی هر تن 280000 تومان

تحویل در شلمچه

قیمت هر تن300000 تومان


89/8/18::: 4:57 ع
نظر()
  
  
به گزارش مرکز خدمات فولاد ایران، افزایش قیمت بیلت در دریای سیاه طی هفته گذشته منجر به بهبود بازار قراضه در جهان شده است.
قیمت پیشنهادی قراضه در ترکیه در حدود 375 تا 380 دلار هر تن می باشد که در مقایسه با قیمت 355 تا 375 دلار هر تن طی هفته گذشته افزایش یافته است. برخی از تجار اظهار داشته اند که تقاضای واقعی منجر به رشد قیمت ها در بازار نشده و عرضه کنندگان بدون دلیل قیمت ها را بالا برده اند به همین دلیل خوشبینی تجار نسبت به آینده پایین است.
برخی از دست اندرکاران بر این باورند که بالا بودن تقاضای بیلت در ایران منجر به رشد قیمت این محصول شده است. اما احتمال کاهش تقاضای این محصول در ایران در آینده و افت قیمت بیلت وجود دارد که این امر بر بازار قراضه نیز تاثیر گذار است.
 

  
  

فروش سرباره مس  تناز 3000 تن

عیار

16 - 18 - 19

هر تن    18000  تومان


89/8/7::: 6:18 ص
نظر()
  
  

فروش میلگرد ترکیه سبد 8 ...... 32  ماهیانه 17000 تن

تحویل : پشت گمرک بندر عباس

قرار داد: یکساله

قیمت : طبق قیمت روز و بورس

نحوه قرار داد : بصورت ال سی


  
  
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >