سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خاموش بودن بسیار ، وقار پدیدار شود و با دادن داد دوستان فراوان گردند و با بخشش بزرگى قدر آشکار گردد و با فروتنى نعمت تمام و پایدار ، و با تحمل رنجها سرورى به دست آید و به عدالت کردن دشمن از پا در آید . و با بردبارى برابر بى خرد ، یاران بسیار یابد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
کسب درآمد
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :42
بازدید دیروز :43
کل بازدید :197541
تعداد کل یاداشته ها : 153
103/2/6
1:27 ع
ریل را ه آهن در سایز و اندازه های متفاوت و استاندارد های مورد درخواست مشتری ( بصورت نو و مستهلک ) برای کوره های ذوب، صادرات ، کارگذاری برای مصارف معدن،تاسیسات، جرثقیل و ... بصورت عمده وخرده ( داخلی و خارجی ) موجود می باشد.
خریداران محترم میتوانند با درخواست کتبی خود که کلیه مشخصات ریل مورد نیازشان در آن ذکر شده باشد را در مبدا با قیمت مناسب تحویل گیرند.

89/6/23::: 6:10 ع
نظر()
  
میزان تولید سنگ آهن دانه بندی جلال آباد زرند طی 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 43 درصد افزایش یافت.  به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،  واحد سنگ آهن جلال آباد از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه، حدود 490 هزار و 675 تن سنگ آهن دانه بندی تولید کرد. این در حالی است که میزان تولید این واحد معدنی در مدت مشابه سال گذشته، حدود 343هزار و 548 تن بود.

 همچنین میزان تولید یاد شده، در مقایسه با برنامه تولید 5ماهه (415 هزار تن)، 18 درصد افزایش داشته است .علاوه براین، واحد مذکور در مرداد ماه، 101 هزار و 600 تن سنگ آهن دانه بندی تولید کرد که نسبت به برنامه تولید (85 هزار تن)، 20 درصد ونسبت به میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، 31 درصد رشد داشت.

همچنین، این واحد در 5 ماهه نخست سال جاری، 2 میلیون و 52 هزارو 657 تن سنگ آهن استخراج و 7 میلیون و 358 هزار و 807 تن باطله برداری کرد


  
  

فروش کک 67/0 درصد  با دانه بندی از صفر تا بیست وپنج
 با دانه بندی

5 - 0
15 - 5
25 - 15

کک 97/0 درصد با دانه بندی از صفر تا بیست و پنج درصد
5 - 0
15 - 5
25 - 15
برا ی فروش شرکتهای فولاد موجود میباشد

 


  
  

فروش میلگرد شرکتهای فولاد داخلی:
 کویر کاشان
 نیشابور
 میانه

 


  
  

فروش هفتاد هزار تن پرس مس
با آنالیز مشخص
آماده واگذاری .

موجودیت بار :


خارج از ایران

 شرایط :


فقط از طریق  ال سی


  
  
 

مقدار تقریبی  850 تن شلاکه چدن داکتیل
موجود در شهرستان آماده واگذاری بصورت مزایده  میباشد.

خریداران محترم میتوانند برای نحوه بازدید بار و قیمت پیشنهادی
پیام بگذارند ویا تماس حاصل نمایندََ.


89/6/3::: 11:48 ص
نظر()
  
  

 خبر ها حاکی از آن است که فولاد سازان اصلی روسیه قصد دارند قیمت های سپتامبر خود را 10 درصد افزایش دهند. ظاهرا برخی کارخانه ها فروش را متوقف نموده و در حال افزایش قیمت درب کارخانه به میزان 3 تا 5 درصد هستند.

پیش از این فولاد سازان چینی نیز قیمت های سپتامبر را بالا بردند. در روسیه شدت گرمای تابستان کمتر شده، برنامه های تعمیرات و در کل بهبود بازار، مصرف فولاد را بالا خواهد برد. قابل ذکر است مصرف کنندگان فولاد در روسیه از سیستم قیمت گذاری کارخانه ها رضایت ندارند


  
  

دوستان
همکاران
پیش کسوتان عزیز
با پیام های مدبرانه اتان

ما را از تجربه های قشنگتون بهره مند کنید

 


89/5/27::: 8:37 ص
نظر()
  
  

 هفته گذشته رشد قیمت قراضه موجب شد تا قیمت بیلت دریای سیاه و ترکیه روندی صعودی داشته باشد ولی کمبود فصلی تقاضا در تابستان به همراه آغاز ماه مبارک رمضان حجم معامله های انجام شده را به شدت کاهش داد.

قیمت پیشنهادی بیلت دریای سیاه 530 دلار در هر تن است در حالی که دو هفته قبل 510 تا 520 دلار در هر تن بود. در این بین قیمت قراضه از 350 دلار به 390 دلار در هر تن افزایش یافت. قیمت بیلت وارداتی در ترکیه نیز از 504 دلار هفته قبل به 526 دلار در هر تن افزایش یافت.


  
  

عنوان چدن ریختگی مشخص کننده دسته بزرگی از فلزات است . فلزاتی که در این دسته قرار دارند از نظر خواص با یکدیگر تفاوتهای فاحش دارند . عنوان چدن ریختگی ، همانند عنوان فولاد که مشخص کننده دسته دیگری از فلزات است ، یک عبارت کلی است . فولادها و چدنها در اصل آلیاژ آهن هستند که با کربن ساخته شده اند اما فولاد همواره کمتر از دو درصد کربن داشته و معمولاً درصد کربن آنها از یک درصد بیشتر نمی شود . درحالیکه چدنها بیش از دو درصد کربن دارند. چدنها ی ریختگی گذشته از کربن باید دارای مقادیر قابل  توجهی از سیلیسیم باشند که عموماً میزان آن از یک تا سه درصد متغیر است .             


  
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >